Friday 24 August 2012

Semakin Hari Semakin Jelas

Bukan nak kecoh atau nak propa. Tapi KENAPA ADA MANUSIA YANG TAK BOLEH NAK BIARKAN ORANG LAIN HIDUP TENANG????

*tariknafashembusnafasjeritkuatkuat* Ok, da tenang sikit.

Tipulah kalau cakap saya ni tak terfikir nak berumah tangga. TETTT. Siryes, i'm 20. It's a norm kalau saya terfikir dan kadang-kadang tu berangan *alamak* macam mana percintaan itu bakal terjadi. SIGH.

Sapa yang taknak percintaan lepas kawen, and sape yang tak teringin kisah cinta yang sweet mweet bagai. Tapi bila diuji dengan orang ajak kawen. My heart skips a beat. The clock stops ticking. The moon stops shining. Chewah.

Berangan konon seronok la kalau ada tiba-tiba orang nak melamar, tak kenal tak apa, tapi hakikatnya bukan macam tu. Kadang-kadang apa yang kita nak, tak menggembirakan kita. Tapi yang buat kita gembira pun bukan semestinya baik untuk kita. Allah pun cakap boleh jadi benda yang kita tak suka tu baik untuk kita and vice versa. Mungkin ke yang hati tak berkenan tu yang baik? Oh tidak. No no no.

Apa yang pasti, semakin hari semakin jelas. InsyaAllah, semakin yakin dan pasti. Atok pernah cakap, buat istikharah, hati kena 50-50. Tak bole berat sebelah. Tapi hati ni memang berat sebelah. Berat sebelah yang teramat. Bole dikatakan 100% kat belah lain.

Don't underestimate the power of ISTIKHARAH. huhu~ Well, sekian rapuan disini. Kalau nak tambah lagi panjang memang bole, tapi stop stop. Takde manfaat pun. Harap maaf. >_<

P/S : Nak kawen lagi 4/5 taun. InsyaAllah. Tolong la doakan jugak. Mana tau bole jadi cepat sikit. Hehe.
P/SS : Nak kawen ngan pilihan hati. huhu. Sape? Biarlah rahsia. =PPP

No comments:

Post a Comment