Thursday 3 May 2012

Nama-nama 'Mereka.'

Banyak sangat bersantai boleh buat seseorang tu tak produktif. Tak kira la tak produktif dari segi duniawi atau ukhrawi. *Saya la tu. =.=''* Btw, ni cuma something yang termasuk kedalam fikiran masa makan tadi. *Boleh plak fikir nama-nama nak bagi kat anak nanti kan. (^_^) hee~*

Saja nak share. Ni fikir sorang-sorang senang, setuju je. Kalau ada teman nanti gaduh nak suggest nama.  Mana la tau terlupa ke nanti, bole tengok balik kat sini. *hehe*. Kalau pasangan hidup saya (insyaAllah) tak setuju pun, sekurang-kurangnya saya dah pahat nama-nama ni kat sini. Bole la buat modal cerita kat tentera-tentera Islam saya yang comel-comel belaka kelak. InsyaAllah.

1. Muhammad Al-Faqih
2. Muhammad Khalid
3. Ahmad Mus'ab
4. Ahmad Mujahid
5. Ahmad Zubbair
6. Muhammad Hudhayfa

1. Rabiatul Adawiyah
2. Zinnirah Assyifa'
3. Khaulah Mersiha
4. Asiah Humaira
5. Khadijah Yusra
6. Fatimah Eiliyah

Harapan saya semoga zuriat-zuriat saya kelak jadi hamba yang hebat disisi Allah, jadi pejuang-pejuang yang hebat di jalan dakwah dan tarbiyyah, jadi anak-anak yang soleh dan solehah yang menjadi kebanggaan saya dan zauj saya di dunia dan kebahgiaan kami di akhirat. InsyaAllah. 

P/s: Maafkan saya kerana berkongsi ketidak produktifan saya di sini.
p/s: Sebenarnya teringin sangat nak anak-anak panggil saya Ummi. Tapi apa bole buat, nama saya memang sejak lahir Ummi. *saya tak salahkan mak ayah saya*. Sume orang panggil saya mak. :O

~Saya yang kuat berangan~ 

5 comments:

  1. Kmk tambah gik beb:
    Insyirah Haliza
    Ziyad Furqan
    inshaAllah, nama putra putri kmk...hehehe... (senyum lebar-lebar..^----^)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah. Ktk mok 2 jak anak beb? xkan la. sikit glak ya. haha. =P

    ReplyDelete
  3. Saya suka Muhammad Al-Faqih dan Zinnirah Assyifa'...^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kte pun suka. Kalau imah ad anak dulu, imah ambik la nama tu kalau nak. haha. =P

      Delete
  4. amboii umi..tak apela umi..Nama tu umi save tuk anak umi yang ada 12 orang tu...:P

    ReplyDelete