Tuesday 24 September 2013

Back In Action

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada hadirin hadirat pembaca sekalian. <--- dah lama tak menulis, begini la jadinya.

Alhamdulillah, Allah masih beri kesempatan untuk terus menumpang di bumi Nya. Dan masih mampu mengetik papan kekunci ni setelah sekian lama. hee.

Well, macam apa yang tercatat di Title, Back In Action, insyaAllah akan kembali menulis di sini walaupun saya bukan penulis popular, apatah lagi pendakwah yang hebat tapi di sinilah saya pernah menulis dan berkongsi peringatan-peringatan buat diri dan juga pengalaman yang tak seberapa. Dan ada juga menulis benda tak bermanfaat, InsyaAllah tak buat dah. >_<

Dah lama senyap, dah lama tercicir. Semoga Allah masih pandang dengan kasih sayang.

"We cannot change the past to rewrite a better beginning but we can work for the future and strive for a better ending" - Yasir Qadhi.

Ya Allah, sibukkanlah diriku dengan urusan akhirat agar dunia ini kecil dalam pandanganku dan tiada ruang untuk bertapak di hatiku.

Bismillahitawakkaltu'alallah. Dengan ini saya mengumumkan saya akan kembali beraksi. Walaupun tak seberapa.

Allah bersamaku
Allah pandanglah aku
Allah peliharalah diriku

P/S: Mohon doa kalian agar hati ini tetap di jalanNya, agar kaki ini kuat melangkah, agar diri ini mampu bergerak laju kehadapan. InsyaAllah. Semoga dugaan-dugaan yang akan datang tidak melemahkan malah menguatkan.Amin.

No comments:

Post a Comment